onsdag 24 september 2008

Ännu en dag hemma..


Får lite ångest av att vara hemma ifrån jobbet i 3dgr..men vad fan ska man göra,(har känt av magen läänge nu men inte gått hem eller stannat hemma för det)men nu var det kris..Hoppas medicinen funkar,de andra dagarna har det varit så att tidigt på morgonen har jag ont+halsbränna,sen vid 10,11 blir det bättre sen börjar det göra ont igen vid 16 o sen hela kvällen..Hoppas inte idag,för imorgon måste jag jobba!
Så förstår om ni tycker mina inlägg om vad jag ätit o vad som är på tv inte är så kul kanske..men man gör ju inget vettigare när man är sjuker(-börjar likna Rosings blogg hehe-hon lägger tydligen in bilder på en kopp kaffe varje morgon o skryter om hur mkt hon tränar o lite hon käkar..)Hade jag haft hennes money så hade det inte blivit några måltidsbilder här inte..
Men det blir snart ändring på mitt hemmasittande enstörings sätt:)
Men ska faktiskt ev träffa Rebecca ikväll en stund.
Ikväll så blir det Persbrandt i ny serie,säkert bra!
Har nyss käkat fil,lite banan,lite äpplemos o kuddar+kamomill,lavendel te(-notera min my little pony muggen-den har varit med länge;)Kisses Becca

Inga kommentarer: