måndag 22 september 2008

Så trist o förutsägbart..

Imorse när jag gick morgonrundan med nisse så passade jag på att ta med mig några gratistidningar hem och i City stod det:Här är den svenske mannens drömtjej-Marilyn Monroe-idealet går bort när männen ska hitta drömtjejen.
Susanna Kallur har de rätta egenskaperna-vacker o glad.
Så Susanna och Mat-Tina kom före b.la Angelina Jolie för hon är sportig,glad o vacker..
Bohemer o allvarliga tjejer går bort..
Tycker det låter så trist o enkelspårigt.
En personlig åsikt är också att dessa sporttjejer inte är ett dugg attaktiva i mina ögon,dom må vara fräscha,snälla,ordentliga,ambitiösa,snygga kroppar o hurtiga men jag ser inte så mycket sexigt i det..
Kanske därför en massa män är otrogna o sexchattar osv med kanske en helt annan typ än go o gla kexchoklad?
Nä jag har det lätt på den punkten jag ser allt i min kille-inte sex i vissa o äktenskap i andra osv utan träffar jag någon så fyller han alla funktionerna oavsett vad han är för en typ-så ingen risk för otrohet ifrån min sida:)Becca

Inga kommentarer: