onsdag 10 september 2008

Men,men, men..

Idag när jag o en annan favviskollega skulle natta barnen(-dom sover ute i vagnar)så började vi prata om män o jag berättade lite om mina senaste upplevelser av männ..
Hör här:1 sambo med 2 barn (hemma)hånglade upp mig rejält på midsommar,2,En riktig player behandlar mig som luft(-tur han var så osmaklig o inte min typ!! hehe)3,En pervers(-för mig iaf) kille..,4.En kille som står som engaged på facebook som jag var intresserad av för ett antal år sedan skriver att han vill att vi ska ses,sen får jag inget svar??så det löste sig väl mellan dom då,för singel kunde han väl inte va..SUCK. 5,En upptagen kille som säger att han får allt han vill ha av sin flickvän vill ändå gärna träffa mig efter lite sexchattande ihop..
6.Sist men inte minst en kille jag strulade med för typ 5 år sedan har hört av sig lite då o då sedan dess,han skriver nu igen o han ska bli pappa närsom..
Och detta mina vänner är bara vad som har hänt i mitt lilla liv de senaste månaderna,(närmare bestämt 5 händelser inom 1,5 månader o en av grejerna hände på midsommar..)
Och fortfarande finns det naiva tjejer därute som säger men min skulle aldrig vara otrogen-det vet DU aldrig,lita på mig;)Tyvärr its a cold world out here..
Och även om tjejer är otrogna så är jag rätt säker på att killar vinner den tävlingen!
Och bara för att göra en sak klar:Jag skulle aldrig umgås med en kille som är upptagen,möjligtvis för ett oskyldigt strul en fullkväll men aldrig mer-FÖR MIN EGEN SKULL!
Och ja jag har blivit bedragen på ett rätt så obehagligt sätt (säkert fler än 1g)
Skriver en passande rolig historia/ramsagrej som min kära vän Rebecca skickade till mig idag via sms-what a timing;)
Vad har män o moln gemensamt?När de dunstar blir det en bra dag,Vad är en man i saltsyra?Ett löst problem,Vad säger en man som sitter i vattnet till midjan?Det här går över mitt förstånd,Vad är skillnaden mellan en man o yoghurt?I yoghurt finns det kultur-(min favvis)Vad kallas män som mist 90%av sitt förstånd?Änkemän. Varför finns män överhuvudtaget?För att vibratorn inte kan klippa gräsmattan..
Något kul är dock att jag gick med på riktigt i match nu o hade 32 mejl+55 s.k blinkningar;) som jag läste igårkväll,nice!Svarade på typ hälften o vi får väl se om ngt händer..Kram Becca

Inga kommentarer: