måndag 8 september 2008

Lite onödigt men kul vetande om moi:)

Hur sover du?Alltid på sidan med tröja o ibland trosor.
Vad har du för mobil?Motorolas DG
Vad säger du ofta? VERKLIGEN..(trött på det)
Hårprodukter:Just nu Goldwells repairserie.
Hur stor säng? 1,20
Mellannamn?Victoria(-bestämde det själv när jag var typ 6år tror det var mkt pga Kronprinsessan)
Dricker mest:De 2 V:na- vatten o vin.. (mest vatten såklart)
Utseéndefixerad?Mkt,fast för lat för att fixa till mig så mkt,men tänker mkt på hur jag ser ut..
Längtar efter nu? Lite action inom det mesta.
Vem eller vilka ställer upp mest för dig? Min mamma o Angelica på olika sätt-A med tjänster o att lyssna.Och mamma med money när det krisar+mat.
5 bra saker med dig? rätt så fördomsfri,förstående, har självdistans,öppen,självinsikt.
Några dåliga? Lat..slarvig som fan,ofta försenad,ibland dåligt tålamod.
Platser du vill besöka?Många!! Barcelona,Italien,Nice,Ibiza o min hometown IGEN:Costa del sol:)(Hade jag inte haft panikångest(-flyget) så USA helt klart speciellt LA..!)
Ev.barnnamn? Noomi,Lova,Joanna,Leo,Noel,Ella.
Gifta dig?Inget superviktigt för mig men hade nog varit trevligt,vill absolut förlova mig:)
Favoritmat:Thaimat,lasagne,sushi,bakad potatis.
Thats all for now folks;)R

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vilken fiffi grej du kom på att blogga om, får man låna den lite?
Har du haft det bra på jobbet idag, själv har jag legat i feber hela dagen. Vill bara att det ksa bli bättre, det är så deppromerande att vara sjuk. Hoppas kunna komma på onsdag.
Ha det. Kram

Anonym sa...

Vilka snygga barnnamn du valt! Speciellt det tredje som börjar på J ;)
Kram,
gissa vem

Beccas sida sa...

Hej M! Usch din stackare..Hoppas få se dig på ons,Krya på dig o klart du får använda den! Kraam

Hej J! Ja jag gillar ditt namn mkt;)Hoppas på många kids så då blir det kanske en Joanna..Många Kramar Becca