måndag 22 september 2008

Måndagkväll=tv o mys.

Jag var rätt duktig idag faktiskt (förrutom den äckliga befintliga disken+damm o skit lite varstans) men men jag gick o handlade trots lite magont o fixade til lite mat-enkel,halvfärdig dock men ändå bättre än att köpa färdigt på restaurang.
Så det blev kycklingfilé med ceasarsallad,gott:)
Nu ska jag hoppa i plurret,sen smörja in mig i Dr.Hauschkas lemonoil,ska bli skönt.
Sen blir det Tv-night för hela slanten,finns en massa kul på tv ikväll ska ge er lite tips:Dr.Phil,Livet i Fagervik-ny dramaserie i svt kul,outsiders-om människor som gillar at gå nakna(-där hade INTE jag platsat kan inte ens vara naken i en bastu,känns för mkt för mig på något sätt..) så det kanske kan vara kul att se (även om jag inte alls gillar outsiders- tycker det är ett rätt förnedrande program!)
dokumentär i ettan kl 22 om att bli bortgift etc,singelmammor 21.30 tror jag-aldrig sett det men det verkar bra.
Så ja jag kommer ha en del att titta på:)
Får ju inte glömma att flirta lite också..hehe. Hugs,Becca

Inga kommentarer: