fredag 19 september 2008

long time no see..

Vet att jag inte skrivit på några dagar..ingen speciell anlednig till det:varit astrött-förkyld,inte hänt mkt mer än jobb+chattande på facebook på kvällarna..
Skrivit mkt med en ny M..kul han är cute;)vi kallar honom Rhys-ni vet som Rhys o Sienna..(jag är Sienna då,I wish..)Vi får väl se om det blir ngra barn gjorda där haha...
Idag är det fredag o jag är lite berusad av ngra glas vin,nice:)har chattat lite med Kåtarina,Malin ifr jobbet + M..
Ska nu fixa en god kycklingsallad o kolla CSI sen kanske (om jag orkar)lite chattande till på f.b sen kommer jag lätt decka..
Imorgon bär det av till DK o underbara familjen där:) för att fira lilla kusin David som fyller 6 år tror jag..Angelica hänger med,så kul!
Sen följer hon med till mig o sover över o på söndag blir det fondue på elysée-(hennes present ifr mej)Så det blir en rätt fullbokad o trevlig helg:)
Lugnet före stormen-nästa helg är jag utklädd till ngt sexy o går på maskeradfest hos Alda sen slitage=etage;)
Kisses,Becca

Inga kommentarer: