torsdag 4 september 2008

Mina senaste skönhetsprylar.




Köpte en bodyspray ifrån Vilda i helgen-Björk and Berries lingonberry jättegod o blir väldigt svag doft så det passar bra till vardags(-vilda ska tyvärr gå i konkurs så dom säljer ut nu,trist dom har såå fina grejer b.la köpt tvålar, en fin lampa,ljusstakar,marimekkogrejer+min dyrberg o kern klocka där)
Fick även min lipinjection i helgen ifrån eleven.se-kul att köpa därifrån man får alltid en liten goodiebag med prover varje gång man beställer,fick denna gången en liten kräm ifrån Mario Badescu-vitamin E,en kroppskräm ifrån Aquolina,och en till kräm ifrån Bubble shack guava banana, supergod:)
Lipinjection känns bra o blir fint men vet ej om lipsen blir större dock..
Gillar mitt Diorkiss snäppet mer.
Känner mig som en doftande godisbit i dessa produkterna-In a good way;)
Becca-Beauty

Inga kommentarer: