fredag 12 september 2008

Min mysfredag:)

Efter en fredag ute på uteavdelningen i blåst o höst så är det jävligt skönt att bara vara inne nu ikväll,helt sjuukt trött är jag+lite smålullig av vinet jag dricker;)
Men hade mkt trevligt sällskap av en mkt gullig kollega(-Malin som jag nog även kommer umgås privat med)
Vi hade sällskap till Systemet idag efter jubb..jäkligt söta killar man stöter på där utanför,undra bara vad dom trodde om oss när vi stod där utanför med vin i kassarna..:) Blev iaf en hel del dirtytalk o garv..
Nu borde jag laga mat för jag är hungrig men känns inte som jag orkar just nu..
Blir ngn film eller serie ikväll innan jag somnar..
Imorgon ska jag träffa Jenny-my dear friend,kul!
Sexchattade lite igårkväll med M..+ mejlade med en intressant kille-D lovelyy;)
Dagens Positiva:Blev bjuden till Alda på maskerad om 2v,lär gå vilt till:)
Dagens negativa:Uteavdelning=inget för mig o enligt min uppfattning många föräldrars önskan utan önskemål ifrån barnen..Kram Rebecca

Inga kommentarer: