måndag 22 september 2008

Hemma idag-fan också!

Ja jag är hemma idag det borde jag inte vara känner jag nu men mått sjukt kasst nästan hela helgen och imorse hade jag ont i magen men nu känns det bättre,(kan iof inte äta o dricka hursom så kanske var bra att ta det lite lugnt iaf)
Bara legat i sängen hittills,läst tidningar,vilat lite men jäkligt svårt att göra det när folk pratar på i trappen o slänger i dörrar etc o här är så lyhört..
Skulle egentligen träffat Anna o lille (snart inte så liten längre haha)med alla våra avbokningar hela tiden..
Men man vet aldrig kanske blir en liten kvällspromenad med dom senare,men tror vi tar det någon annan dag när vi kan fika,käka ihop med.
Ikväll blir det tvkväll,ska även förmodligen chatta lite med M=Rhys;)
Måste diska o lite sånt med usch såå trist..
Ska iväg nu strax o köpa en kycklingsallad tror jag,har inte så mkt lättlagat o superbra för magen hemma så då får det bli så en dag som denna (o många andra hehe)
Kramar Becca

Inga kommentarer: