fredag 19 september 2008

Nu är bär det av mot DK:)

Nu ska jag snart börja göra mig fin inför Davids kalas i Lyngby:)Alltid så kul att träffa dom-mina kusiner+fastrar i DK dom är så härliga o gulliga o sist vi sågs var i början av maj på den vilda konfirmationsfesten-remember??hehe..(Tyvärr gör nog dom det med haha..)
Tyvärr är magen inte helt med mig idag som vanligt efter för mkt vindrickande dagen innan,var rätt berusad igår innan jag somnade..
Pratade även med Cecilia(-vän o flitig läsare av denna bloggen:)
Vi pratade hur länge som helst,dels om hennes vilda upptåg+om livets djup..
Hon är också lite av en känslig,grubblande själ som jag-fast jag har blivit mkt bättre o det är alltid kul att kunna dela med sig av lite positivitet.
Fick ett sms av Rhys imorse o vi har chattat på f.b såklart:)
Hoppas det klickar när vi ses eller att det iaf inte blir pinsamt eller dumt på ngt sätt!
Lägger in lite bilder ifrån dagen senare ikväll eller imorgon, DK-Becca

Inga kommentarer: