måndag 15 september 2008

Hundtricket;)

Idag för en stund sedan när jag var ute med Nisse så stötte jag på en både supersöt vovve+kille:)En kille jag känner igen sen innan,antagligen fr samma skola eller ngt+söt italiensk vinthund(-så söt,jag älskar såna typ greyhounds)
Vi började prata om hundarna o jag hade gärna önskat att jag var riktigt modig där o att svenssonkillar vågat mer..Nog ett rätt bra sätt att träffa en kille på..
Men jaja jag får bara hoppas att se honom igen,han verkade bo i närheten..
Annars har jag haft en rätt bra dag på jobbet,varit ute hela dagen(-uteavdelning)
med underbara kids+hade mkt på mig så jag frös inte.
Blev även lite gladare igår efter jag pratat med Angelica:)+kollade in Bridget Jones-ettan brukar ju vara bättre men vet inte om jag tkr det i detta fallet,jag skrattade väldigt mkt åt skämten igår-när hon gör bort sig+en massa missförstånd-gillar sån humör:)
Nu blir det spisen nästa,måste ÄTA snart,sjukt hungrig!!
Sen tvkväll. Kram R

Inga kommentarer: