tisdag 23 september 2008

Min e.m/ kväll (o godnatt)





Ja kvällen blev rätt mkt så som jag skrev,tyvärr mår magen inte bättre nästan snarare sämre så nu vet jag inte om det blir att jobba imorgon eller stanna hemma en dag till..:(
Blev en skön promenad i fint höstväder med Nisse.
Åt kycklingsallad (ja idag med,gott o nyttigt)+fil med kuddar,lite äpplemos o lite banan+fisksoppa(-fast i omvänd ordning)
Har iaf chattat med en del idag,alltid kul+smsats med Alda fick reda på lite grejer inför maskeraden:)
Ja har även chattat med Rhys..(+ngra till)
Jag tittade inte på Dr.Phil idag,det blev prat med Angelica istället:)
Men kollade in det mesta av idol,rätt kul just nu(-3 rätt balla killar med,tror nog att det kan bli en lite roligare säsong än tidigare faktiskt.)
Sen kollade jag på härliga,vackra Gynning hos Luuk.
Blev även det mesta av filmen på svt,den var rätt underhållande,(gillar ju svenska filmer:)Och detta såklart med tända ljus o en mysig nisse vid min sida.
Har varit lite duktig idag o tog tag i den vääldigt äckliga,vädigt gamla disken..
så skönt att det är ur världen..Om min blivande man/sambo läser detta:VI MÅSTE HA STÄDERSKA I FRAMTIDEN O HELA LIVET!
Vi ses imorgon and by the way-hit med lite fler kommentarer,vet ju nu att jag har en del läsare fler än dom jag redan vet om..;)Ni vet att ni kan vara anonyma om ni är fegisar..
Kram Rebecca

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hey babe!
Varfor tar du inte och klickar hem den har:
http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000BQeMIqyy?ProductID=aZnD4QFHENEAAAESbdsjTiy8&CatalogCategoryID=bBzD4QFHJcEAAAEOxIFZtSyk

Beccas sida sa...

Är det en självgående dammsugare eller??hehe.
Många kramar Becca

Anonym sa...

Kolla lanken!