fredag 26 september 2008

Snart döende??

Usch idag efter jobbet gick jag in på google o kollade lite om diabetes och lågt blodsocker,och jag lovar er jag har svåra problem:(Jag mår såå dåligt av snabba kolhydrater o det minsta onyttiga så att jag måste lida av antingen lågt blodsocker eller i värsta fall diabetes..Har känt av detta länge,ända sen jag började gå upp i vikt-ni vet jag var riktigt spinkig tills jag var ca 20..sen gick det utför..och jag blir riktigt yr,illamående,hungrig och skakig av lilla minsta fel i kosten som kaffe,cigg,fet,stark mat,snabba kolhydrater etc..så nu blir det risavkok,vetediet,soppa,fil,gröt,örtte för hela slanten+läkarkontroll-kul liv jag kommer ha:)..Och vad fan är risavkok??skulle man bli mätt av det?
Annars måste jag säga att jag haft en mkt trevlig dag på jobbet med superrolig kollegor-ngra av dom iaf-love u Malins..;)
Nu på kvällen händer inte mkt,bara slappa jag har pratat non stop i tele sen jag kom hem först med Annsann sen med Angelica:)
Och Angelica har fixat outfitsen så bildbevis kommer imorgon..
P.s Om detta verkade luddigt så är det för att jag druckit en del vin..FY SKÄMS DET FÅR JAG JU INTE! Becca-lagbrytare..;)

Inga kommentarer: