lördag 6 september 2008

Nagelfix,lunch,promenad o vila.





Hade ju en tid idag på Studio de lyx kl 11.30 så efter morgonpromenaden med Nisse o Angelica så rusaade jag dit,det var en ny nagelbyggare o jag blev inte nöjd med resultatet-för långa,breda o för mkt vitt för min smak men efter en hel del filning hemma så blev dom jättebra så nu är jag nöjd:)
Angelica mötte upp mig där så vi gick till Lieto/shortstop o käka lasagne+kaka mumsigt o onyttigt..Men bakishungern talade sitt tydliga språk..
Sen gick vi en långrunda mot stranden med nissen innan A åkte hem till Kph igen.
Fick även hårprodukterna av Alda(-Goldwells nya repairserie)+shoppade lite på Apoteket förrutom nödvändigheter som eyepads,värktabletter+intimtvål så blev det en mascara-gentle volume mascara-bra för mina känsliga eyes..+lipgloss-3dje denna månaden..men ville ha ett mer vardagslipgloss som också är vårdande-vill inte heller ta slut på mina 250kr lipgloss direkt o jag är ju addicted så det kan lätt bli så..
Nu blir det myskväll med mina älsklingar framför en film+mat.
Kramisar,Becca

Inga kommentarer: