torsdag 25 september 2008

Torsdag

Blir ett litet inlägg idag bara,(man hinner ju inte lika mkt när man jobbar:(och nu är jag vrålhungrig,måste käka..+kolla tv-Dr.Phil+Idol vad jag vet än så länge.
Haft en rätt bra dag på jobbet,skönt att vara frisk igen:)
Imorgon är det planeringsdag hela dagen så det blir rätt soft.
På em ska jag gå en långpromenad med Annsofi+ hennes Nicka o min Nisse.
Sen blir det slappa-kväll innan festen på lör;)
Ska gå in o kolla outfits på buttericks on line så jag blir riktigt snygg..haha.
Har chattat lite nu sen jag kom hem med lite guys..;)
Dagens Positiva:Ev ett kul byte på jobbet som innebär rätt mkt för mig:)+lite mer lön denna månaden än jag räknat med(-men än inte så högt som det borde vara för allt slit..)
Dagens negativa: Nisse har varit aggressiv idag emot en granne(-som han hatar)så där låg en lapp utanför dörren..SUCK!
Kramar o ha en skön Torsdag alla.Becci

Inga kommentarer: