tisdag 9 december 2008

2 gratulationer!!

Först till min vän (o trogna besökare här på bloggen) Michael;)
Vet att jag är en dag försent ute..sorry! Igår fyllde du 30 år o jag hoppas du hade en fantastic dag o kväll,men det kan väl inte misslyckas där du är (i Hollywood)-fint väder o schyssta ställen etc..
Tycker det är superkul att vi hållt kontakten under alla dessa år,speciellt eftersom du varit utomlands nästan konstant sen vi slutade jobba ihop..
Ser fram emot en öl eller 7 på möllan eller lilla torg nu till jul (när du kommer o hälsar på)Puss Becca

Och Grattis Anna.L som jag inte är riktigt säker på om du blir 22 eller 23 idag-sorry..
Men hoppas du får en riktigt bra dag o blir firad ordentligt,men känner ju din familj så det är jag säker på att du blir;)
Superfin lägenhet btw!PoK Becca

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha.. Det var just hyggligt att du "glömde" gratt mig - det är ju faktiskt Anna-dagen idag.. snyft.

KRAM / retAnna

Beccas sida sa...

haha coming up..;)
Då får du lova att nämna mig med ngn gång-inte en enda gång är jag nämnd i din blogg tror jag..;)
Hoppas ni är friska nu!?
Pussss

Anonym sa...

Jag blir 23;) HAHA
Tack för hälsningen :)
Puss o Kram