fredag 19 december 2008

So far so good..

Inte fått någon magsjuka än iaf o varit på rätt bra humör+klarade bussturen galant imorse(-pretty proud of myself!)
Men jag går o känner efter hela tiden hur jag mår..(ingår liksom att vara lite hypokondrisk iom min fobi..:(
Men jag slutar om knappt 2h-lovelyy..inte ofta det händer att jag är hemma innan 17.30 en vardag så det ska bli asskönt,är verkligen svintrött imorse försov jag mig somnade om efter det att jag stängt av alarmet..men alla sjukdomar o slit på jobbet gör ju sitt.
Nu har jag bara 1 rätt så kort dag-mån+2h idag kvar innan min ledighet:)
Tyvärr har Angelica gått o blivit sjuk stackaren men jag hoppas vekligen att hon orkar komma imorgon till min mammas 60-årsfest,lär bli kul o säkert vilt,hon är ingen gammal 60 åring om man säger så;)
Ha en skön fredag folks,jag ska vila o mysa med mig själv(lät ju lite småporrigt o det är mkt möjligt att det blir det med..;)Rebecca

Inga kommentarer: