onsdag 24 december 2008

God start på julafton;)

Vill lägga in ett snabbt inlägg o önska alla mina bloggläsare en god jul:)
Min har startat bra,öppnade dörren o där stod ett litet paket ifrån grannen-eller som vanligt stod det ifrån Charlie-hennes vovve:)2 guldöl+en snaps,nice..
Sen gick jag hem till min mamma o hon hade dukat ut ett litet bord i trappen med Gammeldansk,juleöl,ljus o clementiner-där det stod varsågod grannar god jul,så det inkl mig med så jag tog en gammeldansk(-skönt att man är dansk!) innan jag begav mig till djuraffären för att köpa några klappar till mina käraste+handla lite på willys.
Och nu hade jag eg tänkt städa o diska lite men tiden bara går o går så det får bli senare ikväl eller imorgon,vill ha fint här nu när jag är ledig ett tag..
Har även saker jag vill lägga in o skriva om här men det får skjutas upp lite.
Ska hoppa i badet en snabbis nu sen hem till min mamma-vi börjar med glögg o pepparkakor för att senare äta anka så gott:) (skönt att man är dansk!)
Ska försöka orka lägga in lite foton senare ikväll,annars blir det imorgon.
Ha nu en riktigt mysig julafton o stressa inte!-väldigt osexigt;)X-mas- Becca

Inga kommentarer: