torsdag 18 december 2008

Tough day..

Trodde att det skulle bli en trevlig dag med julfest för barnen på jobbet,men tycker mest det har varit kaotiskt med mkt stirr och har idag även torkat upp min första spya på jobbet..o jag bara hoppas att hon inte var magsjuk..(för det verkade inte riktigt så)men men man vet aldrig o nu o hela dagen har jag naturligtvis varit livrädd för det,för ett par år sedan hade jag fixat det mkt sämre så jag får iaf vara stolt över mig själv som fixade detta ändå på bästa möjliga sätt(-trots att tålamodet för annat iof svajade)
För er som inte vet så har jag fått panikångest som jag har krigat emot sen jag gick på mellanstadiet typ o panikångesten har kommit av att jag är livrädd att kräkas o framförallt inför folk..även gått i terapi+hos psykologer etc för detta(-tagit antidepp med)
Så nu kanske ni förstår hur en sådan här situation känns för mig:((
Det är iaf superbra träning men fyy vad det tar på dom psykiska krafterna..Psyk-Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du var jätte duktig som gjorde det.Som jag sa till dig idag, jag hade aldrig gjort det.
Så du har alldeles rätt i det du skriver,JA du har kommit långt.
Ses imorgon..
Puss puss

Beccas sida sa...

Åh tusen tack! Ditt inlägg här värmde en hel del:))
Tur för mig att ha en sådan klok o förstående vän som du! Puss Becca
(O ses imorgon.)