tisdag 23 december 2008

Grattis Lis-(min mamma)60 år idag!

Jepp idag fyller min mamma 60 år-vi nollar samma år:)exakt 30 år mellan oss.
Så nu ska jag skynda mig o fixa till mig lite(-orkar inte)
sen ska vi ut o äta,blir väldigt enkelt men Lis ville inte fixa o dona själv bara.
Har varit o fixat julklappar idag-ja jag vet som med allt annat är jag ute i sista sekunden men det brukar bli bra ändå;)
Sen har jag ju inte många att köpa till heller:Lis-dubbelt upp då för födelsedagen+Angelica o djuren,Jenny fick en liten sak med:)
Vill också ge ett stort grattis till min mammas tvillingbror Peter som också blir 60 idag men som är boende i Thailand (det var svårt att komma men tack för din inbjudan;)
Även ett Stoort Grattis till dig Joanna idag (som brukar läsa min blogg)Hoppas du får en härlig 30-årsdag!
Nu får jag skynda på..Ha en trevlig dag alla,Becca

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen tack för gratulationen :))
Jag hade en trevlig dag som var väldigt lugn och avslutades med restaurangbesök (Krua Thai) med brorsan + Kristian (maken hihi) och Kristians familj som e här o hälsar på fr Serbien. Mina föräldrar var inte med för de har rymt fr julen till Las Palmas :) Hoppas du har en bra jul o att ankan var god (låter smarrigt)
Kram,
Joanna