onsdag 10 december 2008

Grattis min älskling:)

Många som fyller år nu..Idag är det som ni nog redan vet Nisses födelsedag-11 år,det är mkt i hundår (o nu vill jag att tiden står stilla please!?)
Han blev väl inte jätteglad för den fodrade regnrocken men den är mkt fin o praktisk+dyr!-(ni får se bilder senare)
Han blev gladare för sitt grisöra o illaluktande gnagben..:D
Nu ska jag inte tillbringa tid här vid datorn-har varit borta sen 9 o kom hem vid 19 så nu blir det myys med nisse till vänner+skratt åt/med charterfeber+kycklinggryta till mig,oxfärs till nisse-men inte för att det är hans dag-nä han är en liten lyx-gourmet människo-hund så sånt är vardagsmat för honom:)
Ha en skön kväll vänner,Rebecca o Nisse

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS MIN LILLA NISSE!!!! Jag Alskar dig!!!!
Puss på nosen Angelica

bläckfisken sa...

grattis Nisse!