lördag 13 december 2008

Trevlig lördag med good friends!





Ja som ni säkert förstår så hade jag o Angelica en supertrevlig kväll igår med många skratt:)Ang finalen så hejade vi på Alice-tyckte hon var en riktig fighter igår o gjorde grymt bra låtar med bra inlevelse+lite mer nytänkande o växande än Kevin som är lite 80 i mina ögon även om han självklart också var en värdig vinnare-varit bra hela tiden- men ser inte så mkt spännande i honom o tror inte jag kommer vara superimpad av hans musikstil/smak,gillade även slutlåten bättre med Alice.
Idag sov vi länge sen gick vi till min mams o fick en räkmacka+juleöl:)sen gjorde vi några ärenden+fikade på Lieto,drack även lie glögg hos mig innan A åkte hem igen,sen nu ikväll har jag träffat Annsofi-vi gick till thaihouse o käkade,inte träffats på läänge men pratat mkt i tele den senaste tiden så vi är ju nära,goda vänner vi hade med en hel del att snacka o skratta om:)
Nu blir det en lugn fortsatt kväll,somnar nog rätt tidigt fortfarande verkligen inte helt frisk,blir trött lätt o snörvlar mycket..Får spara festandet till kommande julledighet;)
Chattade med Rhys i förrgår o är mkt intresserad av att ses snart-han skrev mkt söta saker..(Får se när det blir bara-han är flummig o jag är seg på att bestämma o är väldigt inte på)Ha en kul fotsatt helg alla,Becca

Inga kommentarer: