tisdag 30 december 2008

Första riktigt lugna dagen på ett tag..

Ja idag är det lugn dag som gäller-inte för att jag stressat mkt i jul men jag har haft en del planer varje dag nu i lite mer än en vecka,och ibland är det nog bra att bara vara o inte ha något eller någon inplanerad(-men inte för mkt tid för mig själv för då deppar jag ihop..)
Det enda jag har inplanerat idag är en välbehövd nageltid tid hos Marie(-ser inte klokt ut nu..)Så det blir skönt att få perfekta nails igen+skvallra med M:)
Sen blir det nog till ICA o handla lite..
Men annars lugnt-suttit vid datorn läänge nu,ska kolla tv-gjort det väldigt lite på sistone så det blir rätt mys (så länge det inte blir för mkt)läsa tidningar o gosa med mina älsklingar:)
Dagens positiva:Love facebook-nya och i detta fallet kanske riktigt värdefulla kontakter!
Dagens negativa:Så besviken jag ständigt blir på andra människor.. Becca

Inga kommentarer: