onsdag 17 december 2008

Baby got sick:((

Blir ingen dejt ikväll heller hahah blir verkligen aldrig av..
Men han är riktigt sjuk..Maginfluensa dessutom så det lär dröja ett bra tag innan vi ses (med tanke på att det är min största skräck..)Kanske meningen att vi ska tycka om varandra mycket innan vi ses eller så är det inte meningen alls-men det hoppas jag inte..Vill ju träffa honom!
Jag är jävligt trött så det lär bli en lugn kväll-sjukt skrikig/trotsig dag på jubb..suck! (But I love them ofcourse)
Nu ska jag back to work,Kram Becca

2 kommentarer:

Anna sa...

Åh, söta du.. Hoppas du får träffa "Mr Right" snart.. Saknar dig, hoppas vi kan ses snart..


KRAM / Anna M.

Beccas sida sa...

Hej,Ja hoppas jag med:)inget mer tramsande haha..
Och vi kan väl försöka ses i mellandagarna kanske??om alla e friska..Kram R