lördag 6 december 2008

Någon trogen these days??

Känner att jag har hört o själv varit med om för mkt otrohetsgrejer nu.
Kan inte avslöja allt för mkt här pga vilka som läser etc..
Men ni vet ju redan att det har varit en del som flirtat/strulat/velat strula med mig på sistone som är ordentligt stadgade-typ gifta..
Igår när jag satt inne på facebook så började en kille-gammalt strul o vän till några bekanta så vi har haft en del kontakt med- framförallt för typ 3 år sedan då vi hängde lite,(vi hade även ett risky-strul då..)
Men men han har stadgat sig ordentligt(-ja allt utom barn)
han börjde chatta med mig iaf igår o bara det känns lite smått opassande för en gift man..sen skrev han också lite grejer som ifall jag varit hans fru så hade jag INTE tyckt det var ok,jag har verkligen tänkt mycket på hur denna killen nu plötsligt kunnat stadga sig?om det var för att han verkligen hittade stora kärleken så att han blev förbytt eller något,för han har jämt varit otrogen förr..
Men jag tror att jag fick svaret igår..
Varför söker upptagna människor någon annan??tror de att gräset är grönare eller blir bara uttråkade?hemskast av allt är att de inte verkar ha något samvete? Jag tror att man kan lita rätt mycket på något som Dr.Phil brukar säga:Killen eller tjejens past behaviour visar oftast hur framtidens behaviour kommer att bli,så inte ska jag träffa en f.d player inte!!
Och jag kan tydligen inte säga det tillräckligt mycket:Jag skulle aldrig inleda något som helst med en upptagen kille o jag är ingen toy som ni kan leka med när er tjej/fru är tråkig eller ni blir uttråkade haha;)Nä mitt sexliv väntar på min blivande pojkvän/man:))Becca

Inga kommentarer: