tisdag 9 december 2008

Sista dagen i lugn-(o jag hostar som faan..)


Jepp imoron börjar allvaret..för så länge jag inte har feber tyckte läkaren(-ingen hänsyn till vad man jobbar med o så)Jäkligt stimmigt-hög ljudnivå på jobbet+jag hostar som en dåre..fresh..Igår sov jag hur länge som helst med- sent på em o det gör jag aldrig/kan aldrig när jag är frisk..
Men alltså imorgon ska jag jobba igen,dessutom byta tid,ska ta stängningen-10-18.30 istället för 8-16.30 så det är ju inte superkul men man kan alltid hoppas att inget stackars barn går till 18.30 imorgon så jag kan komma hem i tid o fira min lille plutt;)nissen blir ju 11 imorgon+skönt med lite sovmorgon för en gång skull..Kommer nog fira honom lite idag istället när jag ändå är hemma o jag måste ändå till djuraffären o byta hans lilla rock/overall.
Chattade lite med Dean igår om att ses på lunch idag,(men ingen av oss mår så bra så mkt möjligt att vi skjuter på det igen)
Måste passa på att fixa lite härhemma med-diska,handla,städa lite etc:(
Ikväll är det desperate:))o det är riktigt spännande nu tycker jag.
Ha en skön tisdag (för det ska jag)R

Inga kommentarer: