lördag 27 december 2008

Planer för dagen o morgondagen:

Ledsen att bilderna ifr juldagen är suddiga (får skylla på fotografen Angelica haha-inte lätt att få det bra när man är ute så)Men man ser iaf att vi hade kul:)
Paketen jag öppnar på ngn av bilderna var Angelicas present till mig-Tromborgs foundation:)åk om den- av mig fick hon en Guerlain concealer.
Djuren fick också fina klappar av Angelica,gulligt-lägger in ngra bider på lukis med sin fina,nya mus:)
Idag har jag bestämt med Jenita att jag ska komma till dom o att vi ska äta på krua thai på möllan-sjukt god thaimat! Men just nu känner jag mig lite seg..magen känner ju tyvärr av alla dagar av alkohol o annat onyttigt,(den känner av allt tyvärr..)
Kanske kan locka hit henne igen? Imorgon ska jag till Kph eller rättare sagt Lyngby till faster Tine m familj-kommer bli supertrevligt som vanligt.
Nä nu får jag göra mig redo+snart gå ut med nissisippi.Ha en bra dag! Becca
P.s Fick ett trevligt sms igårkväll;)

Inga kommentarer: