måndag 8 december 2008

Jävla läkare..:(

Jag är såå irriterad just nu..Kom hem ifrån läkaren för en stund sedan o hon var så oförstående o nästintill otrevlig:( Hon utgick ifrån att det BARA var en förkylning..men hallå jag har varit jättekass läänge..och i omgångar..hon sa dessutom att man kan inte bara vara hemma en dag??det sa jag inte ens det antog hon bara..jag har ju varit hemma jättelänge för att bli riktigt frisk..!
Dessutom förstod hon inte vad hon skulle skriva på intyget till mitt arbete??
o ville först inte skriva ett för hon kunde ju inte veta hur länge jag varit sjuk eftersom jag först sökte nu,men hallå igen jag sökte i fredags när jag fortfarande var febrig men då fanns det ingen tid-mitt fel??Dessutom ska de väl lita på vad man säger!?o man hör som sagt att jag är riktigt förkyld..Ahh blir så sur,man betalar för ngt riktigt tråkigt+får dumma svar av en stressad,oförstående läkare:(
Så nu blir det väl till att jobba ons hur jag än mår,ska nog fan ringa igen o fråga hur hon tänkt..!Rebecca

Inga kommentarer: