tisdag 30 december 2008

Godnatt folks

Haft en mysig dag idag för mig själv,jag har handlat(-mkt folk..)
Jag har fått mina naglar fina o fixade o ett trevligt samtal som alltid med Marie där:)
Pratat lite i telefon med mina nära:Mamma,Annsofi,Jenny o Angelica (som tyvärr blivit kass igen..-måste vara min bakterie hon fått)
Kollat lite på tv o köpt thaimat igen..(jag får aldrig nog av det så jäkla gott!)
Även knutit ngra trevliga kontakter på f.b.
Nu har jag nyss varit ute med nisse sen badat honom o smörjt in honom så nu doftar han ljuvligt(-fast det gör han alltid-inte som en vanlig hund:)
Och nu ska jag ta en s.k kvällsmacka(-som man blir fet av hehe) o juice o sätta mig i sängen med mina favoriter o kolla på en beckfilm jag köpt=mys på hög nivå..
Sen blir det dags för sista natten-08 snyft-NOT!
Märker ni att jag tycker att nyår är överskattat!?
P.s Becca är nog ev ute på hal is ang en helt annan sak-....;D Godnatt,B

Inga kommentarer: