måndag 1 december 2008

Myysig helg:)

Vet att jag ofta tjatar om ordet mysig men det är väl just vad denna mörka tiden kan vara(-om man ska komma på något mysigt med vintern)Jag vill gärna ha så mysigt omkring mig som möjligt o försöka glömma att kräsksjukan härjar-har väldigt svårt för denna perioden nu när jag jobbar på förskola-är konstant rädd för att bli smittad o mår ofta illa+panikångest-treevleet..:)
Men men bortsett från det då så hade jag o Angelica riktigt trevligt i helgen,vi satt inte bara hemma hos mig o ugglade utan hann med både middag,fika,julskyltníng+lite shopping:)
Jag måste rekkomendera er till att köpa lussekatter ifrån kakboden på Limhamn-ahh så goda dom smälte riktigt i munnen..
Jag hittade inte så mkt i klädväg som jag trodde på Lindex..men dock en blå/lila tunn polotröja-väldigt bra pris med rabatt också eftersom jag är medlem(-man får mkt kuponger hem med rabatt av dom kan jag tipsa er om!)
Sen gick jag in på Parfymeri Madeleine o där kunde jag ju inte hålla i plånboken alltför länge,köpte en ansiktsolja som jag varit sugen på länge ifrån Clarins o ett lipgloss ifr Clarins med o pga att jag köpte 2 produkter så fick jag necessär med en massa andra produkter ifrån mitt favvomärke Clarins-allt är så himla bra därifrån-tipsar er mer om detta imorgon,har nämligen möte ikväll så jag är fast på jobbet till ca 20,blir iaf trevligt möte nu eftersom det är sista innan jul så vi ska äta lite gott o ngn lek etc-men det är en låång dag,åkte hemifrån strax efter 7 imorse o är hemma ca 20.15 ikväll..:(
Igårkväll blev det lugnt,var rätt trött efter allt handlande-pyntade det sista inför mitt julhem:)
Köpte därför med mig hem kycklingspett ifr thaihouse som jag glufsade i mig rätt friskt..sen blev det gossipgirl+sanningens ögonblick o ett vaarmt bad med ny ansiktsmask o tvätt ifrån Clarins. xoxo,Becca

Inga kommentarer: