söndag 14 december 2008

Lite action ändå;)

Imorgon ska jag äntligen träffa min darling(-eller än så länge är han det iaf..)
Efter ca 3månaders prat så ska det bli av o redan imorgonkväll!!
Och jag är ju alltid skitnervös innan sen brukar det lägga sig rätt snabbt nuförtiden har jag märkt:)
Det ska bli skitkul iaf o hoppas allt går bra o att båda känner attraktion-hade varit så kul att ha någon att mysa med nu..Vi vet liksom redan att snacket går bra-alltid trevligt att prata ihop o det vet jag att han med tycker.
Så snart har jag kanske 4 katter,2 hundar,1 fågel o 2 hästar;D Nämen som sagt bara att ha någon i mitt liv som är mer än en vän hade varit underbart just nu..
Nu ska jag snart ut o promenera med Nissen-vi ska gå långt tänkte jag-rätt nice väder, ska ha i-poden i full gång o gå rätt snabbt så jag får lite motion med,sen måste jag sätta igång med allvaret-Faan Rebecca (kom i luckan!) Dejt-Becca

Inga kommentarer: