fredag 12 december 2008

Luciasång o happy friday:)

Idag blev det tidigt upp för att sjunga med de små peparkaksgubbarna,tomtarna,luciorna o ett par stjärngossar-tack o lov(-tkr det är trist att såå många killar är tomtar o pepparkaksgubbar)
Hon som eg skulle leda i sången,ta ton etc försov sig så jag fick göra det med min förkylda stämma..Men men det gick rätt bra ändå.
Sen var det fika med föräldrarna,kul att prata lite med dom,fick en fin amaryllis,dom e så fina-har redan en men ville ha en till köket med så det var perfekt:)Vi fick även lite gotter till personalrummet.
Jag är såå glad för att det är fredag,sovit oroligt nu de senaste nätterna+fortfarande rätt kraftigt förkyld-dumma läkare..så jag är extratrött idag så denna helgen blir med lugn trots festplaner-det skjuter jag upp till julledigheten (så viktigt är inte party för mig)Så Angelica kommer till mig senare ikväll vi ska kolla idolfinalen såklart,dricka lite glögg o vin tror jag;)
Sen stannar hon till typ 17,18 imorgon sen resten av helgen är planlös-måste städa o tvätta o så men annars händer inte mkt,skönt.
Have a happy friday folks,nu ska jag snart in o ha lite disco (i vårt fina,supermoderna o stoora lekrum)Becca

Inga kommentarer: