söndag 28 december 2008

Lyngby here we come..

Nu har jag bråttom-ska till Lyngby idag träffa Tine-min faster,hennes man Roy,deras 6-åriga son David+deras 2 söta vovvar:)
Ska bli mys o jag tror att det blir en god dansk julefrukost.
Ska ta bussen strax till centralen för att där sen åka vidare med tåget mot Nörreport-möta upp Angelica o ta tåget till Lyngby,där Roy sen hämtar oss.
Man hinner dock aldrig vara där jättelänge med tanke på nissen o restiden..
Men det blir skönt med myskväll hos mig med Mia o Klara på dvdn o Angelica som sällskap:)(Vi har planer imorgon så hon följer med mig hem)
Hade för övrigt jättetrevligt med Jenny igår vi gick först till möllan tog en öl på Nyhamn sen åt vi gott på Krua thai,sen hem till Jenny,käkade popcorn o bara pratade o hade det mys:)
Nä nu får jag fixa till mig..! Puss Becca

Inga kommentarer: