fredag 12 december 2008

beruusaade;)


Jag o Angeliqéé super som faan..;)har en mysig kväll o snart är det dags för idol+food.
Kuul man kan ha med en nice väninna ibland:)
Hoppas att min andra best friend Jen o family haft en underbar resa till Lanzarote är de är idag+1v framöver,will miss u sweety!
Ha en trevlig kväll friends nu tar Angelica över:
Jaha nu blev jag ombedd att skriva lite här... nice:) mitt första bloggande!! Sitter och pimplar vin med min kära väninna och snart skall vi bänka oss framför tv inför Idolfinalen.... hmmm jag VET att Kevin kommer vinna men det är kul att se det ändå. Tycker Kevin är har talang och så men är kanska helylle... kommer bli Sveriges kelgris.... lite tråkigt men men. Jag kommer iallafall ha entrevlig kväll med porrovish... ha ha ha!!

Inga kommentarer: