fredag 26 december 2008

Mycket bra utekväll;)

Sitter här frmför datorn lite smått sliten.. vi kom hem 6.30 imorse..men inte varit superbakis faktiskt (bara lite)Angelica gick vid 17 vi köpte pizza idag+kolla Mia o Klara-köpte det till min mamma(-dom är rätt balla tkr jag)vi har även varit ute mkt i friska,kalla luften med nissen idag.
Men men igår åkte vi till skeppsbron,var där vid 1 fick stå i en mkt lång o nästintill omöjlig kö men efter minst 45min i kön så kom vi in pga att Angelica kände tjejen i kassan:)Hon kände även fler som jobbade där inne så vi fick gratis GT+vin:)
Mötte en väldigt gullig kille därinne-det var höjdpunkten därinne för där var såå trångt o mkt folk!
Så vi (eller speciellt jag)hade väldigt trevligt med honom o vi gick vidare ihop efter stängning hand i hand o sa att vi var gifta(-internt skämt)aww märker ni hur kärlekskrank jag är??Han är 32,pilot,mörkt hår,stilig klädsel,trevlig,ser bra ut..
Jaja men vi gick iaf in på gamla heartbreak-jo det stämmer inte alls mitt typ av ställe..!men till etage var det riktigt låång kö så inte lönt+vi kände att vi inte hade dansat av oss än-jag o Angelica så mot hans vilja så följde han med in,väl därinne mötte vi en gammal vän till oss-han var bla med oss i Spanien för ca 6 år sedan:)så det var kul att snacka igen,vi dansade loss därinne för musiken var det inget fel på (för det mesta iaf)Också blev det lite slowdance med min prins för kvällen..;)Sen åt jag o Angelica på mcdonalds innan vi satte oss trötta men inte så fulla i en taxi hem.
Fick mersmak för att gå ut mer och det är jag nog gladast för med hela utekvällen,får ta mig i kragen o gå ut oftare för drömmannen lär inte dyka upp utanför min dörr..
Bilder kommer (nog imorgon)kisses, HOT-Becca

Inga kommentarer: