fredag 5 december 2008

Fredagkväll..

Blir såklart lugn fredagskväll här ikväll..fortfarande snorig upp över öronen:(men med febern är det bättre..
Så det blir idolkväll (i min ensamhet som alla andra dagar nu..)
Förgyller det dock med lite bubbel jag fick av min gulliga granne:)
Imorgon ska Angelica på middag här på limhamn så på söndag får jag iaf lite sällskap av henne:)o imorgon ska min mamma laga spagetti m köttfärssås(-på min begäran)gott.
Får lägga in Clarins grejen imorgon,hinner ej ikväll känner jag,tvkväll med tända ljus nu ju..pratade även med Angelica typ 2h nyss..
Undra vem som åker ikväll,Alice eller Robin??Man kan tro Alice men med tanke på låtvalen ikväll så är jag inte så säker på det pga låtvalen..,jag önskar nästan att Kevin ryker ikväll så det blir lite mer spänning o skräll i tävlingen:D idol- Becca

Inga kommentarer: