lördag 20 december 2008

Fira min mamma idag/ikväll.

Ja om ett par timmar redan ska jag vara hos min mamma,festen börjar 16 o det blir god mat o massa vin etc..;)
Tyvärr har Angelica blivit riktigt sjuk,tror hon har halsfluss:(så hon kommer inte idag riktigt trist faktiskt,hade känts ännu mer partyy om hon varit med..
En annan mkt trist sak ang det är att jag o Angelica skulle fixa presenten ihop o nu går det ju inte,hon bor ju i Kph..o har halva grejen hemma..så det får bli vid ett senare tillfälle.
Kommer nog bli jäkligt kul ändå,hon har en del roliga friends o som jag skrev igår så är det inget trist oldieparty..dessutom är min kusin där o ngra andra som är lite yngre än mig (o hennes vänner är lite yngre än henne allihopa faktiskt.)
Nu ska jag skynda på lite,behöver göra några ärenden innan jag gör mig redo,ska till min mamma nu prova en kappa hon köpt till mig+en sjal sen ska jag iväg o leta efter en klänning eller något snyggt till festen+köpa symbolisk blomma (så länge)till mummy+till systemet o köpa lite sprit så jag kan lugna mina klena nerver dom är fortfarande på helspänn över min psykiska stress i veckan:((Tyvärr kan man inte varva ner det på beställning-I wish..
Blir lite pics manana tror jag. Becca

Inga kommentarer: