söndag 7 december 2008

Trevlig söndag i gott sällskap:)

Åh haft en skön söndag:)Ni som är hemma o sjuka o är gifta eller sambo ska inte klaga på att det är trist att vara hemma själva o sjuka-tänk på oss som är singlar-vi får ingen hjälp med något+inget sällskap på kvällen..Men men jag klarar det rätt bra blir sällan riktigt uttråkad av att vara hemma men nu kändes det ju absolut dags att träffa en god vän:)Vi hade trevligt pratade mkt som vanligt,gick ut med nissen,fikade ihop,gick hem till min mamma på en dansk juleöl o lite till..
Sen träffade vi Jenny o vi käkade ihop:)Nyss kollat på gossip girl-halva hann jag iaf..och nu är det snart dags för sanningens ögonblick+lite av Wallander filmen:)men fått ngn jävla jobbig slemhosta så det känns som jag ska kräkas varje gång jag hostar:(men det blir väl bättre.
Ha en skön söndag,hörs manana!Rebecca

1 kommentar:

bläckfisken sa...

Hade såklart jättemysigt med dig och Angelica!
Ha det så bra och krya på dig!
Love u!
Jenny