måndag 8 december 2008

Godmorgon-i väntan på diagnos..




Var uppe tidigt imorse för att köa i telefon till Limhamns läkargrupp,efter ca en halvtimme kom jag fram iaf o fick en tid kl 11 så nu väntar jag bara..knappt sovit inatt vaknat flera ggr,drömt mardrömmar etc..ofta så när jag vet att jag ska upp en speciell tid efter haft helg..dessutom är jag den typen av människa som tar ALLT så stort..jag går sällan till läkaren o innan jag går dit är jag alltid nervös,det är väl det att man inte har så mkt kontroll över situationen o det är inte det att jag är bästa polare med min läkare precis heller eftersom jag är där så sällan,finns en stor chans att de tar blodprov idag o jag vet ju att det inte alls gör ont o efteråt brukar jag tänka varför var jag nervös för detta??men trots det så är jag alltid nervös innan,tycker miljön är skrämmande med på något sätt..
Så nu har jag facebookat lite+dricker lite latte:)
Sjuksköterskan i tele sa att det kan vara en infektion jag har eftersom jag fått feber så tätt o fler än en gång,men man vet ju inte så åk med ev diagnos.
Sen ska jag till djuraffären o ev lägga undan en regnrock till nissen som min mamma är snäll o betalar:)han får den på sin dag- på ons blir han 11 år min gamla bebis:D
Have a nice monday!R

Inga kommentarer: